neljapäev, 14. november 2013

The more you try to control something, the more it controls you.

Tsaukitsau! What a wonderful day it is :) Ma tunnen end üle pika, pika aja taas positiivselt..aah kui hea tunne. Lõpetasin selle lõputu õuduse, ning jätsin selle seljataha, eks näis kas ka praktiliselt kuid teoreetilises mõttes küll. Täiesti uskumatu kuidas võib häid uudiseid saada, kui mõtled et mitte millegi üle ei ole rõõmu tunda. Siiski see on võimalik. Hetkel ei saa ma täpselt öelda, milles asi on, ei taha ära sõnuda v liigseid lootusi tekitada, kuid ma usun et kõik läheb nii nagu see minema peab. Haha. Muidugi ei saa ma öelda, et kõik ideaalne on, ei ole.. ja ei peagi olema.. kõik läheb nii nagu peab. Mõned inimesed lihtsalt astuvad ellu, mõned lahkuvad. Nii see on. Veel  üks positiivne asi on see, et pm 5 nädala pärast on vaheaeg, jõulud.. siis saan viimaks, viimaks minna oma väiksesse maailma, parimasse kohta, oma inimeste juurde, keda ma väga, väga, väga igatsen. Hea tunne, mis muud! Aga.. pidage vastu, nädalalõpp ei ole enam kaugel!

Grete.. nüüd siis tead mida ma mõtlen:) 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar