teisipäev, 26. november 2013

A woman's heart is a deep ocean of secrets

Tere mu armsad. Mõttetute tunnete ja olukorra pärast mis hetkel on, ei ole mul tahtmist olnud siia midagi kirjutada. Viimasest postitusest peale ei ole minu elus midagi positiivset olnud, pigem vastupidi. Ma ei hakka täpsustama mis juhtus, kuid ma tean üht, täna olen ma siin.. aga homme, seda mis homne päev toob-ma ei tea. Väga kohutav on mõelda, et ühel hetkel lihtsalt.. ei ole sul enam midagi ega kedagi. Kõik kaob. Kõik on nii muutuv, hetked, emotsioonid, inimesed- kõik. Ma olen selles olukorras üksinda, ma ei väida, et mul ei ole kedagi, kuid... kuid neid on väga, väga vähe kes mu peale veel mõtlevad. See pidev hirmulolek.. mis oleks kui? Mis saab edasi? Ma olen jõuetu, mul puudub igasugune võime mõelda millelegi. Tühjus, kaos.
Kõik mis mul oli.. oli, see on läinud. Kõige hullem selle kõige juures on see, et olen ka iseennast kaotamas. Ma ei suuda enam!


                     

                 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar