pühapäev, 15. detsember 2013

People change, and often, they become the person they said they will never be.

Olles tagasi alguspunktis, kus olukord tundub nii väljapääsmatu, kuid samas nii masendav, et ei tule mõttessegi, et kõik võiks veel hullemaks minna, kuid uskuge mind kõik saab veelgi kohutavamaks minna. Saab.. ja lähebki. Terve see neetud elu on muutunud nii mõttetuks, valelikuks, ja valusamaks. Ma tunnen, et olen nii katki, mul on nii valus. Saaks see kõik otsa..saaks see elu otsa. Ma lihtsalt ei tea mis toimub, miks inimesed teevad üksteisele haiget, seda nii vaimselt, kui ka füüsiliselt. Miks ometi? Miks on vaja teiste tunnetega niimoodi manipuleerida. Mu sees on hetkel tühjus, tühjus mille on tekitanud viha, ja pisarad. Ma vihkan end, ja seda kui naiivne ma olen. Vihkan.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar