esmaspäev, 29. august 2016

A wise person knows that there is something to learned from everyone




Mu armsad! 

Aeg lendab linnutiivul, täpselt nii kiirelt, et natuke alla 2 kuu on jäänud mu järgmise sünnipäevani. Ilmselt on aeg tödeda, et minu blogimise kirg on jahtumas-ja ma ausalt ei püüagi enam midagi lubada. 

Põhjus miks ma täna kirjutamise ette üldsegi võtsin oli ilmselt halb ilm, halb tuju, ja leides oma blogi lingi...vastu vaatav blond Rell... no ma pidin ju ometigi selle pildi siit ära muutma, sest ma ei kannata enam neid rumala blondi Relli pilte vaadatagi. Olgu, tegelikult ei ole asi siiski nii hull. Lihtsalt mõni õhtu vaadates oma vanu pilte- tuleb selline nostalgia hetk...kus ma pisarsilmi tunnen sellest alati positiivsest blondist plikast puudust. Sellest samast plikast, kes uskus, et tehes teistele head-saad ise paremaks inimeseks. Sellest, kes arvas, et iga nõmedalt ja isekalt käituva inimese sees on hea süda kui seda vaid aidata natukene esile tuua. 
Oh ei, see blond plika ei suutnud seda. Täpselt nagu lubadust kirjutada oma blogi tihedamini. 
Ausaltöeldes on mul temast lihtsalt kahju. 

Aga seeselleks...

Kevadel- nimelt märtsis toimus mu elus muutus. Nimelt avanes mul võimalus lahkuda Starilt(Kallistused mu Staaridele) et suunduda edasi uutele seiklustele Silja Europal. 
Ilmselt oli see üks parimaid otsuseid mida ma selle aasta jooksul üldse teinud olen. 
Mind ei ole vist elusees nii hästi vastuvõetud kui minu armsal Europal. Minu kevad/suvi läks linnutiivul. Tööle minna oli alati rõõm- ja sealt ära tulla üsna raske-sest need 2 nädalat kippusid üsna kiirelt läbisaama. See oligi hetk, mil ma mõistsin, et ma olen õiges kohas ja ma teen seda kõike südamega! 

Oma inimestest ei hakka ma üldsegi rääkima, sest siis ei saakski see postitus kunagi otsa. 


Praeguseks on aga kõik totaalselt muutunud. Ilusast ajast on jäänud ilusad mälestused, ilusast suvest on peagi saamas vihmane ja hall sügis. Hall argipäev. 


Kniks 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar