laupäev, 27. september 2014

This world is just illusion, always trying to change you


Päevad mööduvad nii kiiresti ja tahtmatult ei ole mul lihtsalt aega oma rutiinsest elust siia kirjutada.
Viimane nädal mu elust möödus väga, väga positiivselt(loe: Nv), järgnevad päevad olid lihtsalt..nagu ikka.. tavalised, väljaarvatud minu ja Helina ebatavaline teisipäev, hihih. 
Kuna reedene koolipäev oli vaba ja olin eelnevalt otsustanud, et ma niiiiii väga vajan endale palavikku, sest see on hetkel niii moes lihtsalt, otsustasin, et tulen koju end ravima. 
Tänasest veel nii palju, et plaane on rohkem kui motivatsiooni millekski, aga eks näis mis saab.

Järgnevad 2 nädalat on meil kööginädalad, teisisõnu...jääb see koht siin unarusse.

Ja mis veel mainimisväärt on... mul on täpselt 3 nädala pärast sünnipäev, wohoo! 
Ma veel ei tea kus, kellega ja milleks...aga eks näis mis sellest kõigest välja kujuneb.






I believe that everything happens for a reason. People change so you can learn to let go. Things go wrong so you can appreciate them when they're right. You believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself. And sometimes good things fall apart so better things can fall together.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar