pühapäev, 7. september 2014

Don't ever forget who was there for you when no one else was.




Tsauki, mu armsad!

Suvi on läbisaanud ja esimene koolinädalgi on üleelatud, v no mis üleelatud- koolis on kõikse parem olla, tegelikult ka! Veel viimased 6 kuud oma kõige parema klassiga! See on uskumatu, see aeg on kuidagi nii kiiresti möödunud... ja nüüd jõuame kõik koos lõpusirgele. Nii hea tunne on! 

Viimastest päevadest veel nii palju, et peale mandrilt tulekut tunnen end justkui teise inimesena. Heh, seda on päris keeruline seletada, aga nii on. 

Reedel toimus meil klassiga väike koos istumine. Ma olen ääretult õnnelik, et me selle korraldasime, sest see oli lihtsalt nii positiivne ja nii naljakas(?) hihih.
Arutlesime seal igasugustest teemadest... ja lihtsalt, olime muretud. 
Peale klassi istumist, läksime poole seltskonnaga minu juurde- oih, unustasin... mul on nüüd linnas ka väikest viisi kodu. :) 
Igatahes, kõik kukkus enam-vähem edukalt välja. Mul on parim klass, parim seltskond ja parimad sõbrad! Beat that! 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar