esmaspäev, 25. august 2014

There's a girl that gives a damn behind this wall you just walk through it.



Ma ei teagi millest alustada... Viimati kirjutasin päris mitmeid päevi tagasi. Ütleme nii, et peale viimast postitust, ei osanud ma arvatagi, et end kunagi veel nii elavana võiksin tunda. Ma ei teagi kuidas seda kõike sõnadesse panna...eih, ma ei suudakski seda. Aga seeselleks. 

Mu õe sünnipäev kujunes väga meeleolukaks, nägin taas oma inimesi, väga meeldiv oli. Järgnevad päevad tundus nagu aeg oleks seisma jäänud, ma lihtsalt eksisteerisin... aga seda positiivses mõttes. 
Nendest järgnevad 3 õhtut olid... ilmselt mu elu parimad(?) Mul on nii palju emotsioone mida on nii paganama raske sõnadesse panna... ilmselt ei teegi ma seda kunagi, sest... mina ja emotsioonid? Pole just viimasel ajal eriti minulikud, nagu kõik teavad. 
Viimased päevad tunnen, nagu midagi oleks puudu, või nagu ma oleks millestki ilma jäänud...Ma ei teagi, kuidagi nii veider on olla. 

Järgnevad vihmased ja hallid suvelõpupäevad kavatsen oma mandripere seltsis veeta... sest varsti, tähendab nädala pärast on kool... mida ma väga, väga juba ootan! 


Seniks aga...nautigem viimast vaba nädalat, vandeseltslased!




 What's a soulmate?
 Well, it's like a best friend, but more. It's the one person in the world that knows you better than anyone else. It's someone who makes you a better person, well, actually they don't make you a better person - you do that yourself because they inspire you. A soulmate is someone who you carry with you forever. It's the one person who knew you, and accepted you, and believed in you before anyone else did or when no one else would. And no matter what happens... you will always love them



Paid!










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar