pühapäev, 10. august 2014

In life you will meet two kinds of people. Ones who build you up, and ones who tear you down. But in the end, you will thank them both.


Tsauki-tsau, mu armsad!


Leidsin viimaks aja, et taas kirjutada. Ma tean, et ei ole enam suurem asi blogija, kuid olgem ausad-praegu on suvi, ja tegevusi on lihtsalt üüratult palju.

Viimasel ajal olen ma väga vähe kodus olnud, sest otsustasin võimalikult palju aega sõpradega veeta, ja koos vahvaid asju ette võtta. Ma lihtsalt armastan üllatuste valmistamist, ilmselt sellepärast, et sisimas igatsen, et keegi mind positiivselt üllataks-how deep is that... 

Juba homme plaanin ma uut põnevat ette võtmist, see tähendab seda, et blogi jääb ilmselt unarusse mõneks ajaks. Vahepealne elu ja kõik need sündmused siia juurde on mulle päris pingeliselt mõju avaldanud, ja tunnen, et pean mõneks ajaks aja maha võtma. 

Vanad lugejad peaksid teadma mida see lause minukeeli tähendab. Just!


Mainimisväärt on ka see, et mina... mina kes ma pole raamatuid ma ei tea mis ajast saadik lugenud, hakkasin taas lugema. Just.

Raamat mida ma loen paneb paljud naerma, osad kahtlustavalt mõtlema, ja mõned nutma. 
Jah, mu uueks lemmikuks on saanud Viiskümmend halli varjundit trioloogia. See raamat... kogu see lugu, on minujaoks nii imetlusväärne- just see mis puutub armastusse, enda ohverdamise/kaotamise kellegi teise nimel. See on väga, väga sügavamõtteline ja kaasahaarav. Hetkel lõpetasin teise raamatu...ja ootan ärevusega millal kolmanda saan. Päris veider ongi kodus olla nii, et ma ei loe... sest ajal mil ma olen kodus... ma lihtsalt loen, sest mul puudub eraelu, nagu ütleb mu venna. Igatahes, raamat on põnev ja soovitan soojalt!

Aga seniks, lisan teile paar head mõttetera, uskuge mind see on lõbus!

 püüdkem päeva, sõbrad!



  • Riski.
  • Räägi tõtt.
  • Käi kohtamas kellegagi, kes pole absoluutselt Sinu tüüp.
  • Oska öelda “ei.”
  • Raiska ära kogu oma sularaha.
  • Saa tuttavaks kellegi suvalisega.
  • Ära karda öelda “ma armastan Sind!” 
  • Laula kõva häälega.
  • Naera rumalate naljade üle.
  • Nuta.
  • Palu vabandust.
  • Ütle oma lähedastele, kui palju nad Sulle tähendavad.
  • Ütle ussitajatele ja tagaseljarääkijatele, mis Sa neist arvad.
  • Naera nii kaua, kuni kõhulihased on valusad.
  • Ela oma elu nii hästi, kui suudad ja oskad.
  • Ära kahetse mitte ühtegi asja!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar