kolmapäev, 13. august 2014

I don't care what you think about me, i don't think about you at all.




Well, hello mu armsad!


Ma olen elus! Ja mis peamine, oma kõikse-kõiksemas paigas! Minu üllatus mu lemmikinimestele kukkus välja suurepäraselt! Ma olen nii uhke enda üle. 

Üritan kähku kokkuvõtta seda... millega ma vahepeal tegelenud olen. Ütleme nii, et eile... eile öösel võtsin aja korralikult maha. Ma sain korrakski välja oma argipäevaprobleemidest.. ja sellest pidevast halvast tujust, mis mind juba pikemat aega jälitab. 
Ma sain olla see, kes ma tegelikult ju ei ole. Ma olen enda üle ikka paganama uhke. Aga samas tunnen ka kaasa oma maru tigedale sõbrannale, kes alati minuga koos olles pea ees tulle hüppab. Tõeline elupäästja! Aitäh Grete, isegi kui sa mind elusees enam näha ei taha... pead sa endale tunnistama, et meil oli siiski lõbus... ja kergeltöeldes naljakas! Aga elu on seiklus!

Täna hommikul, leides oma telefoni väga, väga lõhkisena jõudis mu ratsionaalne ja kaalutletud olek koju tagasi. Ma olen uskumatult osav tuleb välja... kõikvõimas! Kõige hämmastavam on see, et ma isegi muigan kui mõtlen, et mul ei ole ju nüüd enam telefoni... 


Aga, seeselleks... ma elan.. olen oma kambajõmmidega... mu õel on homme sünnipäev- ja teate mis? Elu on nii paganama ilus! Isegi ilma telefoni-fb, ja muusikata! 

Nautigem seda võrratut suve, nii palju kui seda veel on!

Paid!


Ps: Ei mingeid pilte! 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar