neljapäev, 6. veebruar 2014

You can fake your smiles and laughters, but you can never fake your tears and feelings

Ma arvan, et mõnikord on siiski parem vaikida, kui öelda midagi.. midagi mõtlematut, ja sellega terve ülejäänud elu edasi elada, ükskõik..mis see ka ei oleks, mõni pisiasi.. või midagi mis tuleb otse südamest ja sellega teiste inimeste tundeid riivab. Elus tuleb lihtsalt kõike ette.. juhtub palju ebameeldivaid, ja samas ka meeldivaid asju, kuid ometigi need, keda me rasketel aegadel usaldame või õigemini usaldada saame, nad ei pruugi alati meie juurde jääda. Mis kõige hullem, nad võivad meie usaldust ära kasutada... ja põhjustavad sellega suurt valu, ka füüsiline valu ei ole välistatud...mõnel juhul. Elu õpetab. Ma ei tea, ma tunnen et ma olen täiesti sassis omadega, õigemini ühes suures segaduses mille ma ise põhjustanud olen. Mõnikord ma mõtlen, et ei taha enam eksisteerida, ma tean et see on üsna tobe, kuid samas..pidevalt haiget saades kaotavad inimesed usu teistesse ja mis peamine, usu iseendasse. Ja sealt edasi..tekibki pidev eksisteerimistunne. Inimene mitte ei ela, vaid lihtsalt.. eksisteerib. Mõned nimetavad seda pideva haiget saamise tagajärjel tingitud raskeks depressiooniks, mulle aga meeldib seda eksisteerimiseks nimetada.


Ma näen, aga ei vaata. Ma leian, aga ei kaota. Ei mõtle sinule, kui silmad sulen, ometi unenäos su juurde tulen. Armastan päeva, kuid öösiti ärkan. Olen hajameelne, aga kõike märkan. Reegleid järgides neid purustan. Kõike mäletan, vahel iseennast unustan. Kallistan, aga ei puutu. Olen muutlik, kuid ei muutu. Joostes seisan paigal. Naeratades pisaraid peidan. Olen kerge, aga rõhun, Tahan luua, aga lõhun. Olen eksinud, kuid su leian. Lasen minna, aga südames hoian. Olen suur, aga ometi väike. Olen kuu, kuid kõrvetan kui päike. Olen vaikne, aga räägin palju. Vahel näed mind, vahel mu varju.. ütlen hüvasti, kuid ei lähe. Olen liiga palju, aga ikka veel vähe. Olen harjumus, millega sa iial ei harju. Mul on valus, aga ma ei karju. Ei ole ma igavik- olen vaid hetk. Ei ole sihtpunkt- olen vaid retk. Ma haavan, kuid ei purusta. Tahan teada, kuid ei küsi. Olen vaid hetk, mis ei püsi..

Paid!
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar