kolmapäev, 7. november 2012

Lihtsalt vaikusesse tühje sõnu loobin ma ..

Tere-tere mu armsad. 

Tuleb tõdeda, et minu postitused aina hõrenevad ja hõrenevad. Käes on juba Novembrikuu-wohoo, juba. Kui mõtlema hakata siis koolis on käidud juba kaks pikka kuud, ning ega need jõuludki nii väga kaugel enam ei ole. Numpss ju :) 

Kuid siiski, räägin oma viimasest nädalast .
Koolis on olnud kõik mui bueno, olen kogunud hulk positiivseid hindeid(4-5), selle nädalaga saabki otsa need viis võrratut/kohutavat nädalat Upal üldainetes, kui nüüd mõtlema hakata, siis Upal on ka tegelikult vägaväga tore olnud(kui algselt arvasin), õpetajad on superhüpersõbralikud-ei saa mainimata jätta perekonnaõpetuse(positiivses mõttes) ja muusika(negatiivses mõttes .. kuna jah .. "Te rikkusite mu tuju ära,ma ei taha teiega laulda, minge bussijuhtideks-kui midagi ei meeldi" - Kurb kuid tõsi. 
- Järgmisest nädalast hakkab siis see periood jälle, kui hakkame eriala aineid õppima.. kaasaarvatud kutsealane itaalia keel ja kutsealane soome keel-tõotab tulla midagi huvitavat. 

-Peale kooli olen oma aja sisustanud sõbranjedega koos olemisega..shopingutega, söömas käimistega. Super. Mida veel tahta onjueksju.
-Olen saanud omale jälle hunniku riideid, eile nt sain Seppäläst omale numpsi pluusi, urrurr.

Eile peale kooli käisime naiskadega Kuressaare Ametikooli 90-dal juubelikontserdil.. see oli vägaväga armas üritus. 
-Nimelt esines seal ka Ott Lepland ja Marvi Vallaste .Selgus, et "staarid" jäid hiljaks, oma riietumisega, kuid lavale nad ikkagi jõudsid.. esinesid kokku siis veidi üle tunni aja..
Sinna sisse jäi vägaväga palju kauneid akustilisi laule, nt:"Otsides ma pean su jälle leidma"; "Imede öö", "Tunnen elus end", "Läbi öise Tallinna", "Sinuni"-koos Marviga, jpm . 
Minu meelest oli see vägaväga korda läinud kontsert- ja mis peamine, see oli ju täiesti tasuta üritus. 
-Peale kontserti tahtsime nii hirmsasti autogramme saada.. ja saimegi  -wohooo . 
Ott käitus küll veidi üleolevalt, kuid siiski ta ju meil meie mõistes staar.. niiet jah arusaadav siiski. 
-Edasi suundusime juba kõik oma kodudesse..
-Kui rääkida tänasest päevast, siis koolipäev oli maxlebo. 

-Kui rääkida oma järgnevatest päevadest, siis mainiks ära reede- kuna siis on ju Ülariiiiiiii sünnipäevapidu .. wohooooo, läheb peokssss. uuuuuufff.

- Täna bussis olles, mõtlesin ma paljudele asjadele, ja jõudsin järeldusele, et tuleb
 Ignoreerida neid inimesi, kes räägivad sinust alati selja taga..
sest just sinna nad kuuluvadki- Sinu selja taha- jah, just see lause on nii tõene. 

- Ega muud mul vist siia pikale seosetule tekstile lisada polegi. Olge mõnusad !:)) Päikest ! 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar