teisipäev, 27. november 2012

I dont trust words, I trust actions.

Well hello, ilusad inimesed !


No põhjuseid miks ma nii ammu kirjutanud pole on mitmeid, nimelt on mul olnud vägaväga kiireaeg(kool-kodu+veel muud käigud)+ veel see, et mu internetiruuter jamas täiega, ja siis keegi ei uskunud mind kui ma ütlesin, et see on katki jne. Üsna kohutav .. jajaja, nüüd ongi mul tele2 netipulk.. jee,finally !:) Igatahes, ma pole end ammu nii blondina tundnud kui üleeile, väga jõhker. :)

Mainiksin ära ka selle, et eelmine neljapäev korraldasime klassiga Kuressaare Lastekodule Kadripäeva teemalise õhtusöögi(+mängud+meisterdamine). Ettevõtmine oli väga siiras, ning on saanud väga palju positiivset tagasisidet, seega oleme kõik väga õnnelikud, et see meil õnnestus ! Me oleme niiiiiii tublid- jaaa ! 

-Kui rääkida tänasest koolipäevast, siis ütleks vaid- algas ilusti, lõppes halvasti, saime küll varem ära, kuid nagu ikka, mõni kohe peab teiste tujusid rikkuma. Mitte ainult meie tujusid, vaid ka .. 

Üldiselt on kõik siin ja praegu väga hästi ! Hetkel kirjutan oma esimest kirja paberil, täiesti esimest ! ja see kiri läheb ühele vägaväga toredale ja väga loomingulisele inimesele Norra !:) 

Uuuf, ma olen enda üle lihtsalt nii uhke, ei saa mainimata jätta. Sri :)

Tervitan teid, mu kallimusipaid ! Ja sind ka Gretss, ma tean, et sa seda postitust siin ootasid- Hope so :))) 




Et minu tegemistega paremini kursis olla, külastage mu twitterit !!!  https://twitter.com/Relllluu

1 kommentaar:

  1. Sa tead tõesti mind. :-D Ootasin jah sinu uut postitust. :-)

    VastaKustuta