kolmapäev, 31. oktoober 2012

When you are not around I am down on the ground

Tevitus, mu armsad

Pole mõtet vist vabandama hakatagi, kuna te kõik ju teate, et ma ei ole enam aktiivne blogija-kui nii saab öelda. 
- Vahepeal on juhtunud igast värki, kui täpsem olla, siis sain mõne inimese kohta teada midagi ..hmm, midagi suhteliselt häirivat- minujaoks . Ja ilmselt teid huvitab ka üks asi seoses mu fb'ga, kuid sellest ma rääkima ei hakka. 
Küll aga kirjutaksin mida ma vahepeal teinud olen. No ilmselt koolis käinud-õppinud(hulgaliselt, mainiks ära kõik need "rasked" füsa Kt'd). Sõbranjedega aega veetnud.. nagu ikka ka oma armsas "Kessus" käinud. 
Jajajajajajaaa, avastasin ka endale imestuseks, et õues ei olegi enam suvi(mõelge vaid, suht jahe on) haha. Niiet, peab soojemalt riides käima hakkama, minukeeeli siis jah #### . 
Aga jah, ma ei oska mitte millestki kirjutada, seega lähen tagasi kuuma glöggi ja küpsiste juurde .. niiet .. vsjo .
Finitooo .. see you !

Inimesed muutuvad. Nii muutusid ka sina...ja mina. Ma igatsen vanu meid. Ma igatsen seda aega, kui kõik oli muretu ja rõõmu oli rohkem. Ja nüüd võin öelda, et ma vihkan muutusi. Ma ei taha muutuda ja ma ei taha, et sina muutuksid. Aga kahjuks...see juba juhtus. !




Some mornings it is hard trying to smile to a mirror
Some nights are only filled with the cold sweat and horror
These times you feel like you are the worm on a grass field
Hungry birds flying low and you seem to have no shield


When I'm not there... do you think of me? When you're sad and something's bothering you... do you wish I were there to help comfort you? When you've had a long hard day... do you smile knowing that soon you'll be seeing me, and everything will seem better, even if it's just for a moment? When you lay down at night... do you look back and cherish the new memories you've made with me? And when you get up in the morning, does everything inside of you smile, knowing that this will be another day that we'll be together? because that's how I think of you...!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar