esmaspäev, 1. oktoober 2012

Ignoreeri neid inimesi, kes räägivad sinust alati selja taga.. sest just sinna nad kuuluvadki- Sinu selja taha

Tsau armsad :) 
Täna  olin  üle pika aja koolis jälle. Vahva oli, oli, oli . 
Tänane õppeköök oli ka tore, tegime rullbiskviiti,-nomnom, pilte ma teiega hetkel ei sheeri, kuna ma absoluutselt ei viitsi neid hetkel arvuti tõmmata, pealegi mu pakskasssss magab usb juhtme otsas -oleks ju patt seda paksukest üles äratada .
Peale õppekööki oli meil ka üks tund, imelik oli jälle tunnis istuda-ikkagi esimene tund sel õppeaastal. Numps.
Peale kooli läskime Helinaga Kessu tripile. Ma lihtsalt ei saa .. ma armastan seda kohta, reaalselt. See mu teine kodu juba :)Aa,ei kolmas ikka . :)
Saime Helluga täna ka ühe toreda uudise, nimelt .. nimelt .. me lähme kooooooooooooooooooos ühte kohta .. lalalalalala.. jeeee .)))
Who's the bosssss ?? 
Igatahes, homme kooli pole, leboooo. 
Ilmselt veedan tänase õhtu oma riidekapi seltsis+muusika. Pean ju oma meelatele miisudele ka kinke tegema .. jajajajajaja,:) v noh, tahan ju :)
Igatahes, tuli jälle mingi seosetu tekst kokku jah, vahest võib ju .. 
Ehk homme teen sisukama postituse. 
Tuletan meelde, et täna on juba 1.oktoober, ja me kõik ju teame,et varstivarsti on ...üks tore päev :))))


Ma olen isekas , kannatamatu ja veidi ebakindel . Ma teen vigu , ma väljun kontrolli alt ja aeg-ajalt on minuga raske toime tulla , aga kui sa mu halvimate külgedega hakkama ei saa , siis põrgupäralt sa ei vääri mu parimaid külgi . (;

http://www.formspring.me/LittleMissRellu-kui teil peaks mulle küsimusi olema .. 



KallidPaid !




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar