pühapäev, 29. juuli 2012

Illikupäevad vol1-2.

Tseu :)
Oeh, ma ei teagi kust alustada, ilmselt algusest onjueksju.
Reede :
Ärkasin hommikul rõõmuga üles , ning tegin oma asjades väikse inventuuri,igaksjuhuks .. Siis edasi käisin täitsa üksinda päevitamas wuhuu. 

Kui kell sai 9(õhtul) tuli Jesper mulle järgi .. läksin Illikupäevadele ( pilet oli 10eur) aga kuna merelt tulijatele oli tasuta siis läksime jahiga ühest sadamast teise .. ja pidu võiski alata, seal oli mingi 2 bändi - üks oli Justament ja teist mai mäleta . Edasi võtsime joogid-söögid ja läksime juba merele (Marguse ja Kareliga)Algselt lunisin Ülarit,et ta mulle Laglega sõitu teeks aga see oma gängbängiga jõi . No selge, läksime merele ja asi korras. 
Merel sai ka kõvasti nalja .. aga jah , seeselleks. Kui tagasi maale jõudsime siis läksime peole tagasi,nägime mente kah. Gooood.
Peale seda tuli mul geniaalne mõte- minna jalgsi koju, no mis see 7 kilti on ju ? :)
Hakkasime siis minema .. ja järsku mingi mul oleks süda seisma jäänud, kuna Martin oma veloga ehmatas meid täiega .. ta oli muidugi üsna "kaine" kaa.. hahah. :D Okok, siis rääkisime veits juttu , ja siis tuli juba Jesperi issi ja viis meid ikkagi koju tuttu ära.
Laupäev :
Ärkasime kell 10.00,Jesper kiirustas laanekale kaatrit tegema(algselt pidi Kaur sellega turva olema) aga ta siiski ei olnud pärast, sai hoopis jahiga minna.
Et te paremini aru saaksite siis , eile oli Väikse väina avavee ujumine, kus Jesper ja ta issi ja Kaur pidid turvad olema (paatidega).
Kiirustasime siis Orissaarde ja sealt juba edasi Vahtna sadamasse(Muhus asub see ) . 
Sõit möödus hästi väljaarvatud need fucking ämblikud seal paadis.
Kui stardipauk oli antud siis jäi veel üle neid inimesi jälgima hakata , kõik jõudsid ilusti kenasti kohale (esimesed jõudsid selle kolme kildi poole tunniga ära ujuda) kuid viimase tädi aeg oli 1 tund ja 40 minti. tsillllbill.
Siiis kui maale tagasi jõudsime läksime Jesperiga korra ta juurde ja siis poodi jätsi ja sommersby'd ostma, avastasin ,et ma olen täiesti ära põlenud . nuuuukss.
Mõtlesime ,et nüüd saame siis peole tagasi minna, kuid jah, pidime Muhku mingit lohesurfarit päästma minema,nojah , läksime ka . Lahe oli .. üks sõitis scootriga seal , numpss.
Tagasi jõudes saime teada,et me ei saagi jahiga Kõinastu minna,kuna Jesperi vennal olid muud plaanid, suht mase oli . 
Käisime korra Saiklas ( ma riideid vahetamas)ja siis Ahtit peale võtmas. Kui uuesti Orissaarde jõudsime siis läksime kohe Illikule tagasi, saime jälle tasuta,need tädid seal küll küsisid meie pileteid,aga kuna Jesper oli selle asja korraldaja ka , siis me ei pidanudki midagi maksma. 
Vaatasime veel rammumehe võistlust ,suht numpss oli. Nii tugevad mehed olid seal .
Edasi sain Evely'ga kokku,rääkisime seal ühest inimesest täiega taga. :D:D
Vahepeal olime Indra ja jesperi emmega ka koos.
Edasi nägime jälle Ülarit,kes kokat jõi.. ma siis lunisin ta käest Laglega sõitu, ja ta ütles,et davai, no ja siis läksimegi, mina,Ülari,Jesper,Ahti,Markus,ja Renee(sri ma ei tea kas ma teie nimed ka õigesti kirjutasin) sõõrikud :)))
No , laglega li numpss sõita,pool ajast olime kreenis koguaeg. aa , mu ear cuff läks puru mere peal, ja siis mu üks kett läks ka Ülari pärast puru , see jäi nööride vahele ja Ülari tõmbas nööre Jahis . kurbb. Ma muidugi süüdistasin sõõrikuid selles .
Kui olime tagasi sadamas ,siis Markus tegi mulle rummi koksiiii .. nomnom.
Jõime seal jahis veidi ja tegime ns nalja.:))
Kui õhtu oli käes kohtasin veel Jesperi issit ja Indrat ... olime siis nendega seal peol, vahepeal jõudis ka laulma hakata L'Dorado ( see Tarvo Krall on tegijaa ):D
Läksime siis Jesperiga kai peale tagasi, kus tõeline pidu ikka käis , vahepeal tegime purjus alakatele nalja,et mendid tulevad :D:D:D
Seal oli palju lahedaid inimesi,nt Markus,sõõrik,Liisbeth,Gedren,Karel,Margus,Kruuse,ja Ahti klassi omad ka .. ja siis veel paljupalju inimesi . jõime veits seal . ja siis mingi narkar hakkas täiega mölisema minuga, jajah, Jesper kutsus ta veitss korrale ka . :)
Peale seda käisime Fredi ja siis mingi tüdrukuga veel merel,Markus ja Renee olid ka .
Aaa, ma nägin Regorit ka päriselus .. haha :D Suht lahe .
Äikest ja paduvihma tuli ka vahepeal, nojah , olime siis Lagles koos Markuse ja Renee'ga .. suht pullid vennad . :D
Kuulasime L'Dorado ära,see mängis 01.00-ni.
Edasi olime niisama , ja siis tuli Jesperi issi ja sõidutas meid koju . :))
KORDALÄINUD ILLIKUPÄEVAD OLID !!!! JA NEED INIMESED , TE OLETE SUPERHÜPER LAHEDAD MUSUD !!!!!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar