esmaspäev, 23. juuli 2012

When boys get jealous, its cute, but when girls get jealous, its world war :)

Tseu :)
Suuured ,suured vabandused,et ma niinii ammu kirjutanud pole,kuid .. mu blogi läks vist veidi käest ära.Nimelt kirjutasin ma enda teada eile ja üleeile..avaldasin need ka onju, ja nüüd sisselogides avastasin,et mu blogi seda siiski teinud pole ,ning ma ausalt ei tea kuhu mu postitused siis kadusid ??? :O:O:O
Kahtlane . 
Kuid seeselleks,päevad on olnud üsna sisukad, nimelt on mu õetütred veel siin, oleme teinud igast asju . numpss.
Tellisin endale Ear cuff'i kahh, pidi täna jõudma aga ehk jõuab siis homme kohale . :O
Üleüldse on kõik iluskenakõik :)
V noo peaaegu- sest alati saaks ju ka paremini. 
Aga jah , loodan siiralt,et mu kallis blogi seda postitust ka kuhugi ära ei kaota,sest uut mai viitsi teha hetkel.
Stay tuned !!! 
http://www.formspring.me/LittleMissRellu  Küsimusi? (erinevalt mõnest panen formspringi lehe siia, kuna ära tüütab kuidas inimesed fbs küsimusi lunivad) .







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar