esmaspäev, 10. september 2012

I tried, you didn´t . I´m done, have fun! ;)

Tsau armsad !
Pole enam tükk aega siia sattunud- andke andeks :(
Vahepeal on juhtunud üsna palju asju- kuid üks on ikka sama - teenindusnädaaaaal - jee .
Täna olin kohvikupealik koos Siiri musuga, tegin latte'sid, numpss, sain ka proovi latte teha,mille Ron ära rikkus-algselt, pani mulle šokolaaditüki sisse,aga see oli teglt täiega nämmmma. Lisasin veel mõned tükid, ning kokku tuli vapustav jook-kui nii öelda saab. Kliente oli üsna palju, v no neid kellele latte maitseb :D:D haha.
Viimased 30 min passisime tühja, lugesime minuteid,sekundeid.. enne sulgemist sain veel paar latte't teha .Peale seda saatsid Siiri ja Anzu mind bussipeale - like alwaysssss
Aa,bussis ei olnud wifi't .. üsna hirmus, pidin terve tee tühja passima v noh, muusikat kuulama . 
Muidu oli üsna tore päev - nagu ikka . 
Hetkel mõtlen mida oma muskale sünnipäevaks kinkida ( Loe: sõbrannale, Anzelikale, mitte ... ) 
Homme olen järjekordselt restoranis, arvutasin kokku 10-st päevast olen ma selle nädala lõpuks olnud 7 restoranis - ma ei tea miks mulle nii tehakseeee :((( -Aga teglt mulle meeldib .. inimestele vett kallata .. - Nooooooooooot :D
Jajajajaja, ega rohkemat vist polegi .. 
Aa, ma hakkasin vist Sunrise Avenue fänniks-kui nii saab öelda, v noo - armastan nende muusikat, - Samu on ka numpssssseeer ju ( loe: ilusa välimusega ) .
Formspring on mul ka endiselt, kui kedagi huvitama peaks, ja nüüdsest luban,et käin ka tihedamini msnis( niiet kui keegi viitsib,siis pls jagage msnne) . 
Twitteri kasutajaks olen ka saanud . 
http://www.formspring.me/LittleMissRellu askk.
https://twitter.com/Relllluu - Minu twitttttteeeeerrr .





Paid !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar