kolmapäev, 30. november 2016

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.








Tere mu armsad!

Kuna ma tunnen, et mul siiski veel jagub energiat kirjutamaks mida ma vahepeal teinud olen, siis seda ma teengi. 

Tulin eile merelt, ja ma pean mainima, et kodus on ikkagi kõige parem-ükskõik kui väga ma ka oma sõpru ei igatseks, veedan oma vabad päevad ilmselt oma turvaliste seinte vahel magades. 
Seekordne vahetus oli kuidagi väga rets, no tegelikult nagu ei olnud-aga ühel õhtul oma armsa. ja ainukese laeva sõbranna silme all lambist nutma hakates-taipasin et ma olen siiski liiga üleväsinud, selleks, et koju tulla ja kohe uuesti tööle minna. Nüüd ma siin siis istungi, mõeldes, kuidas oma maa ülemusele kirjutada, et ma olen liiga laisk et tööle tulla. Saate aru? Mina ilmselt ei saa... ja ilmselt kui ma kirjutamiseni jõuan, küsin vaid mis päeval te mind ootate, sest inimeste alt vedamine pole just mu üks parimatest oskustest, 

Kokkuvõtteks läks siiski see vahetus päris kiiresti, kui nii saab öelda,tööd oli palju, huumorit see eest veel rohkem, lausa nii palju, et tänu mu pidevale maxlevel rumala jutu rääkimisele  pidi mõni koju jõudes ilmselt pool õhtut veetma kõrvu pestes. Väga vabandan, luban et üritan vähem rääkida. Kuigi siis kui ma nagu täiega vait olen, on ka ju häda. Seega ma ei tea, kuidas oleks nagu mõistlik olla vait ja samas ka mitte. Peab vist õppima hakkama. Oma ülemuse saatsime ka ära, tegime Avega talle ka lahkumiskingi, ja ma tahaks näha kui ta seda kinki teise laeva kaasa ei võta, sest siis solvume korralikult. Vähemalt mina,

No, ja eile sain teada, et ma olen ka vanaemaks saanud. Mis sest et kassivanaemaks, asi seegi.
Nimelt mu Kitukas on külapeal käinud pahandust tegemas, ja nüüd on mu koduhoovis lisaks Kitukale tema poeg. Seega kui keegi peaks tahtma minuga sugulaseks saada, siis ma niinii palun, võtke see kiisupall omale, ma võtaks ise, kuid ma ei saa. Ta on nagu täpselt mu Kitukas, ainult et üks varvas on valge, ja see teeb teda veelgi nunnukamaks. Seega pls hea inimene, saame sugulasteks! :)

No, ja rohkemast ma nagu kirjutama ei hakkagi, sest kui liiga palju igast lambiseid asju lugeda, hakkavad silmad valutama, ja seda ma ju ei tahaks. 

Vaadake pigem pilte! 

Paid! 













Essa tiitel

Hakkame sugulasteks pls!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar