reede, 28. august 2015

If you don't know where you're going, any road'll take you there


Piisavalt palju aega on mööda läinud, ning otsustasin, et kirjutan siia paar lauset oma suve kohta. Sest see suvi ma siia rohkem ei kirjuta. 

Minu suvi möödus töiselt, kuid samas ka lihtsalt sõpradega lebotades. Jõudsin üsna palju korda saata, seega, korda läinud suvi nagu ikka. 

Tööst veel niipalju, et... mul on ääretult armas, ühtehoidev ja meeldiv seltskond soomelahel. 6st meeskonnast siiski parim! 

Kui ma kooli veebruaris lõpetasin, siis teadsin kohe, et tahan töökõrvalt veel midagi põnevat õppida. Mõeldud-tehtud! 

Paar nädalat tagasi viisin dokumendid uuesti kooli, sain teada, et sain sisse.
Üleeile käisin veel õppekava veidi ümberkohandamas, et kõik siiski ladusamalt minema hakkaks. 
21.septembril on mu esimene koolipäev! :) Tegelikult küll mitte esimene päris, aga enne seda pean paar popipäeva siiski tegema, sest ülehomsest lähen tagasi merele.

Seega peaks mainima, et niisama unistades unistused ei täitu, nende poole tuleb siiski püüelda. :) 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar