esmaspäev, 4. mai 2015

It's funny how good I am at giving advice to others, but when it comes to helping myself, I don't know what to do


Ma ei teagi kuidas ja millest alustada jällegi. Vahepeale on jäänud väga palju meeldivaid ja mitte nii meeldivaid aegu. 
Kui ma viimati mainisin, et kuuaega veedan kodus, siis muutus asi sekundi pealt. 
Nimelt sain ühtäkki teise vahetusse tööle. Ja see on nii positiivne. Ma saan töötada mõlema vahetusega, ja ma olen nii rõõmus. Minult on nii palju küsitud, et kummas vahetuses ma end ikkagi köikse paremini tunnen, ja tegelikult ma ei saagi midagi vastata-ma lihtsalt ei oska. Ühes vahetuses on mul parimad semud, laeva emme. Teises jällegi ka väga toredad sõbrannad ja töökaaslased, hihi.

Hetkel on mu graafikud ka nii sassis, niiet pole mõtet üldse siin midagi järgmise postituse suhtes ennustama hakata. 

Eelmisel nädalavahetuses sai mulle ka see selgeks, et ma tõmban enda poole just neid inimesi, keda ei tohiks. Tähendab, mitte mina ei tõmba-vaid seda teeb raha. Õeldakse, et raha rikub sõprussuhteid, kuid sellest saad aru alles siis, kui ärkad hommikul ja sind on paljaks varastatud. Tähendab, mitte sind... vaid su rahakotti. 
Aga seeselleks, väärtuslik õppetund on see siiski kogu eluks. 

Kui nüüd millestki positiivsemast rääkida, siis nädalapäevad tagasi sai mu kõiksem venna lõpuks 18! Tema peost ma küll osa ei saanud, sest olin merel. Kuid kuulduste põhjal möödus ta sünnipäev soliidselt.
Pühapäeval oli mu armsa teise emme sünnipäev, mis ka see aasta ilma minu kohalolekuta ei möödunud-õnneks :)
Sellel pühapäeval tähistan koos oma mõlema emmega jällegi traditsioonilist emmedepäeva oma kõikse lemmikumas teises kodus. 

Vahepealsed argipäevad kavatsen pühendada oma sõbrannadele, ja meite kvaliteetajale. 

Votnii...

Nagu te ilmselt arusaate läheb mul väga hästi, sest ma oskan elada nii endale kui ka teistele. Soovin sama ka teilegi! 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar