reede, 21. detsember 2012

Don't worry, just breath. If it's meant to be, it will find it's way.

Well, hello !

Viimasest postitusest on juba üsna palju aega möödas, kuid siiski siiski, millega ma tegelenud olen?
Teen siis jällegi lühikokkuvõtte oma tegemistest.

Alustuseks võin öelda, et olen viimased 2nädalat restoraniköögis olnud, jajaja, kui viimases postituses halasin, et nii õudne ja värki, siis nüüd võin öelda, et kõik on super. Meil on lihtsalt võimas meeskond .. jee, kui nüüd selle meeskonna "tehnilised rikked" kõrvale jätta. Igatahes, olen rahul.Muidu on kõik nii olnud nagu ikka, v no enam vähem, sest, et jah .. 

 Mm, kui nüüd muust rääkida, siis mainiks ära veel selle, et ma olen see aasta nii tubli olnud, et isegi koolis käivad mul päkapikud. Wohoo. Tänks, pikud !

Kui paar lauset veel tänasest kirjutada, siis... lebo lebo otsa. Hästi tegus, kuid samas ka lihtne ja lühike kooli/köögipäev oli. Peale kööki jätsime kõik hüvasti(maailmalõppu ei tulnudki, haha), ja seadsin rõõmsalt sammud juba poodide poole..  Ostsin veel viimased kingitused ära, no peaaegu viimased. 

Pühad kavatsen veeta oma nummi perega, like alwaysss. Peale pühi ootavad ees juba sõbranjede sünnipäevad, jajaja väike probleem sellega nüüd on, aga eks näis . 

Igatahes, loodan, et Teil, mu kallad, tuleb vinge vaheaeg !( mitte vingem kui mul, haha).

Olge stiilsed !




Some days you know it's too hard to look on the bright side
Some days you wanna run from it all, then hide
Sometimes you feel like all that you need is a short break
Some days you feel alone and it's too much to take






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar