esmaspäev, 10. detsember 2012

A smile doesn’t always mean a person is happy. Sometimes it simply means they are strong enough to face their problems.

Tere, mu armsad ! 

Täna oli siis niiöelda tähtis päev, olime esimest päeva restoraniköögis. (Y) 
Okeiokei, no tegelikult on see kuigivõrd raskem kui suurköögis, kuidagi pingelisem on olla(vb mulle ainult tundub, kuid..), ja toidud peavad kellapealt valmis olema. Igatahes päeva võib kordaläinuks nimetada. Eks näis mis järgnevad päevad endaga kaasa toovad, kuna köögis oleme me ju 3nädalat. Uhke värk :)

Üks inimene palus mul oma blogis erinevaid emotsioone väljendada, ja enda päevi rohkem kirjeldada, kuid pole tuju ega tahtmist eriti(hetke emotsioon). 

Viimasel ajal on kõik kuidagi teistmoodi, sõnaotseses mõttes kohe. Ma ei tea miks, kuid väsimus on kõigest/kõigist .. ja kuidagi selline tühi tunne valdab minu pimedaid õhtuid . 
Tahaks seda vana elurütmi tagasi lihtsalt, tahaks ühte toredat naiskat jälle näha, rohkem koos aega veeta jajajajaja .. 

Lohutan end sellega, et varstivarsti on koolivaheaeg, jõulud ning saan end korralikult välja puhata.. kuigivõrd, sest plaan on ka mandrile minna, nimelt saab meil ju keegi 20 !!!:)))

Igatahes, pidage vastu, 2 nädalat veel !:)



1 kommentaar: