reede, 5. detsember 2014

Sometimes the questions are complicated and the answers are simple



Well, hello!
Tänasega sai selleks aastaks kool läbi. Ma olen ülimalt rõõmus- kuid samas ka hästi kurb, sest koolis on nii hea ja tore ja armas :d

Kuigi... 

Viimasel ajal see nii ei olnud. Nimelt olen ma viimasel ajal hästi sarkastiline ja tusane ja kuri.
Tegelik põhjus miks ma hästi pahasti oma inimestega käitunud olen... on selles.. ma tean, et need, kes seda nüüd loevad, saavad väga, väga kurjaks mu peale-aga teeme proovi, hihih :d
Nimelt vedasime sõbrannaga umbes kuuaega tagasi kihla kumb suudab kauem/rohkem dieeti pidada, ja kes kaotab rohkem kilosid. See oli küll üsna rumal tegu... ärge järgi tehke!
Ma sain hakkama, küll aga nõudis see kohutavalt palju energiat-nimelt, et päeva jooksul püsti püsida kulus mul üsna palju kohvi koos ohtra suhkruga. Ma ei hakka seda kõike nüüd teile lahti seletama...sest ma ei taha, et keegi järgi prooviks. 

Aga sellekõige negatiivsemateks tagajärgedeks oli väsimus, tujupuudus ja veel palju muid negatiivseid emotsioone. 

Mis puudutab mu sõbrannat, siis tema andis alla juba 3ndal päeval. Mina siiski allaandja tüüp ei ole. Kaalunumber ajab aga nutma... 48kg aga selleeest tunnen ma end väga, väga hästi ja muretsemiseks põhjust ei ole. :)

Nii... nüüd on jäänud 2 nädalat puhkust ja siis pühadeks tööle läänemerele- ei jõua ära oodata!!

Olgem paid! 









2 kommentaari:

  1. Jep sul oli õigus. Ma sõimaks su näo täis praegu kui ma sind näeks.

    VastaKustuta
  2. Aga õnneks sa ei näe mind hetkel, ja ma tunnen end täiega hästi... ja söön ka.. ja kohv ohtra suhkruga on hea :d

    VastaKustuta