pühapäev, 23. november 2014

In life you will meet two kinds of people. Ones who build you up, and ones who tear you down. But in the end, you will thank them both.



Well, hello!!

Ma ei teagi millest alustada. Viimasest postitusest on väga-väga palju aega möödas.
Viimased 2 nädalat ma lihtsalt mõtlen, et " täna kirjutan kindlasti midagi blogisse, mhmm". Aga nagu näha, on need ka lihtsalt mõteteks jäänud.

Aga, ma väga pikalt siia kirjutada nüüd küll ei tahaks, seega... 

Mul läheb hästiiii-nii hästi kui muidugi hetkel minna saab!!  Kooli on jäänud see aasta veel 2 nädalat!! Beat that! 

Peale seda on 2(?) nädalat puhkust... ja siis jõuluks ja aastavahetuseks läänemerele!! Kõlab meeldivalt!

Viimased koolinädalad on ka hästi toredad olnud. Kordan, hästi! ;)

Mainimisväärne on see, et mu sõber norramaalt tuleb taas Eestisse esinema...tahaks nutta nüüd ;((
Sain just piletitega kõik normi ja tuli välja, et ei saagi ise minna. Seega rõõmustan see aasta kedagi oma naiskadest varajase jõulukingiga, hihih ;(

Seniks aga kõik... järgmist postitust nagu ikka, ei tule ilmselt niipea, sest vahele tuleb kool... ja ilmselt ka parim nv.... tahaks loota eksole ;)


Paid!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar