laupäev, 20. juuli 2013

Surround yourself with people who are only going to lift you higher.


Hello, tänane päev oli üsna sisukas.. nimelt leidsin end jälle Tagaverelt, okei- ei leidnud, ise läksin. haha
Igatahes veetsin kvaliteetaega oma Marcusega.. täitsin oma mitteametliku tädi kohuseid. Ülimõnus lihtsalt, alati kui ma Mari-Liisi juurest ära tulen, tunnen end nii hästi.. võrratu. Ju homme jälle :d
Kui koju jõudsin nulliti mu tuju nagu totaalselt ära. Ma ei mõista kuidas saavad kaks inimest, kes on üksteisele nii lähedased nii lapsikult käituda, for real nagu. Ma olen nagu täiesti, täiesti tüdinenud, et mu pea pidevalt sassi ajatakse ja mu tähelepanu pärast võitlema peab. Aitab juba.  Oh god, whyyy?
Mis puudutab õhtut siis ilmselt plaanin selle kodus veeta, mõnda filmi vaadates, sest nagu eriline peotuju puudub hetkel. Ok, sidelõpp!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar