kolmapäev, 19. juuni 2013

It's funny how good I am at giving advice to others, but when it comes to helping myself, I don't know what to do

Tere mu armsad sõbrad, tuttavad ja niisama ilusad inimesed!:)

Viimased päevad mu elus on olnud üsna kiired, seda kõige otsesemas mõttes. Sellest tingituna ei ole ma oma blogi kirjutanud, mitte et mul nüüd midagi hämmastavat oleks siia kirjutada olnud, vastupidi. Täna oli meie peres üks tähtis sündmus, nimelt lõpetas minu venna 9.klassi! Wohoo. Võttis silma märjaks kohe, ei tegelt ei olnud nii hullu midagi. Pidu oli üsna nunnu. Negatiivne selle kõige juures oli see, et üks teatud inimene.. whatever.
Kuna varsti-varsti on saabumas jaanipäev, siis otsustasin selle veeta ei kuskil mujal kui mandril. Lihtsalt siin ei tunne ma end just kõige mugavamalt. Kurb on muidugi see, et mu musja ei saa kaasa tulla:( Igatahes, kallipaiii teisip näeme, i have a gift for u too:)
Minu ootused jaanidest on meeliületavalt kõrged, ma tahan jälle olla õnnelik inimeste juures, kes seda tunnet mulle pakuvad. Ma lihtsalt loodan südamest, et ka minul õnnestub kunagi õnn üles korjata. Hope so!


Päikest!

Yeah. You may talk to me, make me laugh and say the sweetest things. But how many other girls are you doing that too?


















Some letters







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar