laupäev, 23. veebruar 2013

Whatever you are, be a good one.

Silence is the best answer to a stupid question..

Üle pika aja on mul taas aega teiega oma muresid/rõõme jagada.

Nagu viimane kord mainisin, oli emal sünnipäev, mitte tavaline vaid juubelipidu. Kõik läks vägaväga kenasti! just nii nagu pidi! Külalised jäid rahule ju tuleb mul ka rahule jääda!

Hetkel tunnen, et mu elus on väga segadust tekitav periood. Kõik on lihtsalt nii valesti kui üldse olla saab. Saan teada asju, mida ma varem ei teadnud enda kohta, ja mida kõik teised teavad, appiiih, väga veider!?

Igatahes, usun, et varsti on kõik nii nagu ma tahan, et oleks! Hope so!

Kõigekõige kaunimat vabariigi aastapäeva mu armsad sõbrad, tuttavad, riigikodanikud, homme on meie päev! Tähistagem!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar